توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل ارزیابی ریسک در چرخه های حمل و نقلی دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل ارزیابی ریسک در چرخه های حمل و نقلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل ارزیابی ریسک در چرخه های حمل و نقلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل ارزیابی ریسک در چرخه های حمل و نقلی :

تعداد صفحات:20

چکیده:

امروزه بخش حمل و نقل در ایران با خطرات بسیاری مواجه م یباشد که منجر به افزایش ریسک، از مرحله تعریف مفهومی پروژه تا بهر ه برداری و اسقاط پروژه خواهد شد. بخشی از این ریسک ها با حوادث غیرمترقبه طبیعی همانند سیل، زلزله، ریزش و رانش، بهمن، طوفان شن و غیره مرتبط بوده و خسارات جانی و مالی فراوانی به سیستم حمل و نقل وارد می نماید.
یکی از دلایل آسیب پذیری بالای سیستم حمل و نقل در برابر خطرات مذکور، عدم شناسایی، ارزیابی و مدیریت ریسک در تمام مراحل پروژه و در برابر تمام خطرات و کمبود نگاهی جامع و استراتژیک بر چرخه عمر پروژه های حمل و نقل است. تمرکز بیشتر بر ریسک های انسان ساز، و موجود در زمان بهره برداری، منجر به عدم امکان کنترل و حذف بسیاری از ریسک ها شده است. بطور مثال رخ دادن حادثه ای همانند سیل بطور دوره ای و متوالی در نقطه ای خاص، نشان دهنده مشکلی اساسی در سیستم مدیریت ریسک است و م یتوان گفت بسیاری از ریسک های موجود در سیستم حمل و نقل در مراحل اولیه پروژه کنترل و حذف نگردیده و برخورد با این ریسکها در زمان بهرهبرداری و یا تعمیر و نگهداری بسیار پرهزینه و در گاهی اوقات غیر ممکن میباشد.
در این تحقیق مدلی جامع جهت ارزیابی ریسک یک پروژه حملونقل در مراحل تعریف مفهومی، امکانسنجی، طراحی، ساخت، بهره برداری، نگهداری، تغییر یا اصلاح و توقف یا اسقاط پروژه، ارائه شده است. این مدل ترکیبی از روشهای ارزیابی ریسکLOPA ،PHA ،WRAC ،What if ،HEA ،FMECA ،FMEA ،HAZOPمیباشد. با تجزیه و تحلیلدقیق هر یک از مراحل بیان شده یک پروژه حمل و نقل و شناخت مشخصات آن و از سوی دیگر با بررسی روشهای مختلف ارزیابی ریسک و ارزیابی کارآیی آنها در شناخت و کنترل ریسکهای هر مرحله، مدلی یکپارچه جهتمدیریت ریسک ارائه شده که روشهای خاص مدیریت ریسک را در چرخه ای موازی با چرخه عمر پروژه، ارائه می نماید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir